פרטי העסק:
שם העסק: שי דרזי ייעוץ עסקי. עוסק מורשה: 039723069. כתובת: שד' בגין 57, כפר יונה.
נייד: 052-6768130. מייל: shaydarzi84@gmail.com
- לאור ההתעניינות שלך להצטרף לתוכנית של שי דרזי , תוכנית העוסקת בליווי ומתן כלים וידע לפיתוח עסקי בתחום התיווך (להלן: "התוכנית"), אשר מועברת באמצעות מנטור בית העסק, או מי מתאמו להלן:מובאים בהסכם שלהלן התנאים וההוראות הנוגעים להרשמתך ולהשתתפותך בתוכנית.
- מובהר שלא חלה עליך חובה לאשר הסכם זה, אך עצם השתתפותך בתוכנית מהווה אישור של הוראותיו .
- על אף שההסכם נכתב בלשון זכר יחיד, הוא מתייחס לשני המינים. כותרות ההסכם מיועדות לנוחיות בלבד ואין להן פירוש משפטי.
- בהסכם שלהלן אתה מכונה "הלקוח". הזמנת התוכנית המצ"ב הינה בלתי נפרד מהסכם זה. הלקוח מאשר כי:
- הסכם ממצא את גמירות דעת הלקוח בהצטרפות לתוכנית הליווי וחתימה על הסכם זה מבטלת כל הבטחה ו/או סיכום שאינו מופיע בהסכם זה.
- השירותים: הניתנים במסגרת הסכם זה הינם
- במשך תוכנית הליווי הינה שלושה חודשים שיחלו במועד המפגש הראשון במקרים בהם התוכנית הינה במפגשים פרונטליים. ובמקרים בהם הנרשם למסלול דיגיטלי ללא מפגשים פורנטליים, תוכנית הליווי תחל החל מפתיחת הגישה לפורטל ההדרכה הדיגיטלי, בו יערכו השיעורים. וזאת רק לאחר ביצוע התשלום. לכל אחת מבין האפשרויות (מפגשים פרונטליים / צפיה בדיגיטל).
- התוכנית כוללת ליווי והנחייה אישי ומקיף ללקוח של מנטור מצוות בית העסק, בעניין חשיבה יזמית נכונה ,תכנון אסטרטגי עסקית המותאם ללקוח, אסטרטגיית עבודה, שיטות עבודה וכלים פרקטיים ושיווקיים, שימוש בשיטות שיווק ומכירה.
- סדרה של שיעורים דיגיטליים שיהיו זמינים לצפייה לפי הסדר בפורטל הדיגיטלי של בית העסק.
- שימוש במספר פעמים בלתי מוגבל בבנק התכנים הדיגיטלי הייחודי של בית העסק שמקנה שיטת עבודה מדוייקת בתיווך, הגישה לפורטל השיעורים הדיגיטליים תהיה לאורך כל תקופת הליווי.
- ההתקשרות עם המנטור מצוות בית העסק לצורך ייעוץ ומענה על שאלות תהיה באמצעות שיחות טלפון, דוא"ל, ו/או ווטסאפ. בית העסק מתחייב לספק מענה 2 ימי עסקים.
- פגישת אפיון עסקית עם מנטור מבית העסק לניתוח המצב הקיים, המיועדת להגדרת עיקרי תוכנית האסטרטגיה העסקית של הלקוח.
- מובהר כי בהתאם לשיקול הדעת הבלעדי של בית העסק ייתכנו עדכונים של התכנים, המשכים והמועדים שבהזמנת התוכנית.
- הרשמה והשתתפות בתוכנית:
- הלקוח עיין בטופס הזמנת התוכנית המצורף ומצא את התוכנית כתואמת את צרכיו ורצונותיו וניתן לו הזמן המספק לשקול את הצטרפותו לתוכנית .
- יובהר כי משך התוכנית הנו 90 ימים רצופים שיחלו בתאריך שלעיל והנו בהתאם לתכנים המפורטים בהזמנת התוכנית.
- הזמנת התוכנית הינה הערכה מקורבת לתכני התוכנית, היא מועברת לשם המחשה וייתכנו שינויים בתכנים, באופן העברתם ללקוח, במועדי ובאופן קיום המפגשים ואופן הייעוץ, והכל בהתאם לשיקול הדעת הבלעדי של בית העסק.
- זכות ההשתתפות בתוכנית היא אישית לאדם יחיד בלבד , מותנית בתשלום התמורה והיא אינה ניתנת להעברה ו/או המחאה לאחר.
- יובהר על לכל ספק כי חל איסור על הקלטה ו/או צילום ו/או שיתוף התכנים עם צד ג' ו/או שידור של מפגשים פרונטליים ו/או וירטואליים במסגרת התוכנית.
- יובהר כי ניתנה ללקוח הרשאה אישית, שאינה ניתנת להעברה לאחר לצפייה בתכנים הדיגיטליים שיעביר בית העסק.
- התכנים יהיו זמינים ללקוח עד למועד בו יסיר אותם בית העסק בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי.
- מובהר כי חל איסור מוחלט להעביר לאחר את הסיסמה לצפייה בתכנים הדיגיטליים שיספק בית העסק ו/או לקיים צפייה מרובת משתתפים ו/או להתחזות לאדם אחר ו/או לצפות בתוכן בשמו של אחר ללא אישורו המפורש ובכתב של בית העסק לכך.
- התשלום בעד הצטרפות לתוכנית :
- התמורה עבור מלוא השירותים בתשלום תהיה ,8,000 ש"ח + מע"מ , התמורה מהווה תנאי לשירותים, בניכוי מקדמה ככל שאכן שולמה, והיא תשולם לבית העסק באחת מבין האפשרויות הבאות :
8.2.1 העברה בנקאית בודדת לחשבון בית העסק לחשבון
על שם: שי דרזי, בנק: הפועלים (12). סניף: 675. מס' חשבון: 470773
8.2.2 תשלום בכרטיס אשראי שהלקוח יעביר את פרטיו לבית העסק, בעד 12
תשלומים שווים המחיר אינו כולל תוספת עמלת סליקה וקרדיט של
חברת האשראי בחתימתו על הסכם זה מתחייב הלקוח כי כרטיס
האשראי יישאר בתוקף בכל תקופת התשלום, אלא אם סיפק לבית העסק
פרטי אשראי חליפי ותקף.
- ביטולים והחזרים:
8.3.1 בית העסק יהיה רשאי להשהות ו/או לבטל את השירותים בהודעה בכתב
ללקוח בכל מועד, לרבות, בשל כשלון תשלום של הלקוח, חוסר שיתוף
פעולה מצד הלקוח, התנהגות לא נאותה של הלקוח, חשש לפגיעה בשמו
הטוב של בית העסק שביצע הלקוח, הפרה של הסכם זה ו/או הדין על ידי
הלקוח. ככל שהודיע בית העסק ללקוח הפסקת השירותים מיוזמתו,
יופסקו החיובים של הלקוח עבור התקופה שנותרה לשירותים החל ממועד
הפסקתם והלקוח מסתלק מכל טענה בעניין זה. - הלקוח לא יהא זכאי לבטל ו/או לדחות את השירותים, אלא בהודעה בכתב לבית העסק בתוך 14 ימים מן המועד בו נחתם הסכם זה על ידי הלקוח.
- מובהר כי השירותים מיועדים ללקוחות עסקיים בלבד ולא מיועד לצרכן לפי הוראות חוק הגנת הצרכן, תשמ"א- 1981 שהנו מי שצרך שירותים שעיקרם אישיים, ביתיים או משפחתיים.
- הלקוח יהא רשאי לדחות פגישת ייעוץ למשך עד שבוע מן המועד בו ביקש בית העסק לקיים פגישת ייעוץ.
- הודיע הלקוח לבית העסק על ביטולה של פגישת ליווי שלא בטרם חמישה ימים לפחות לפני מועד פגישה שנקבעה, תיחשב פגישת הייעוץ שמי שהתקיימה ובית העסק לא יהא חייב לקבוע פגישת ייעוץ חליפית .
- ללא הסכמה כתובה ומפורשת של הצד השני להסכם, או בהתאם לדרישה שבדין ו/או במסגרת הליכים הנוגעים ליישוב מחלוקת שבין הצדדים, מי מבין הצדדים לא יעביר לצד ג' כל מידע שהועבר בין הצדדים במסגרת יישום הסכם זה ו/או הגיע לידיעתו עקב הסכם זה ומהווה סוד מסחרי בהתאם לאמור בחוק עוולות מסחריות, תשנ"ט – 1999 , ובלבד שהמידע אינו מהווה נחלת הכלל שלא בשל הפרת זכות של בעל המידע המקורי.
- בהסכם זה הקניין הרוחני של בית העסק יוגדר להיות: זכויות יוצרים, זכויות ההפצה, פטנטים, סימני מסחר, סודות מסחריים, סרטונים, צילומים, תמונות, מרשמים, תרשימים, שיטות, מתודולוגיות, מוניטין וקשרים עסקיים של בית העסק, רשימות של לקוחות וספקים וכל דבר המהווה את קניינו הרוחני של בית העסק בהתאם לכל דין, לרבות אף אם הלקוח היה שותף לפיתוחו להלן: "קניין רוחני".
- למעט שימוש עצמי של הלקוח בהתאם להוראות הסכם זה, על הלקוח חל איסור להעתיק ו/או לשכפל ו/או להפיץ ו/או לפרסם ו/או לשדר ו/או להקרין פומבית ו/או לשתף ו/או להשמיע פומבית ו/או ליצור עבודות נגזרות, ו/או להקצות ו/או למסור כרישיון ו/או לעשות כל שימוש מסחרי בקניין רוחני של בית העסק, במישרין או בעקיפין, לרבות בדרך של חיבור לציוד קליטה אחר )פיזי, אלחוטי, או בדרך אחרת(, ובין בכל דרך אחרת, ללא הסכמתו המפורשת של בית העסק מראש ובכתב .
- בית העסק יהא רשאי לעשות שימוש בלוגו ו/או שם הלקוח לצורך פרסום לקוחות בית העסק .
- הגבלת אחריות:
10.1 שיתוף הפעולה של הלקוח עם תהליך הליווי של בית העסק הנו תנאי יסודי בהסכם
זה.
- מובהר שאין בהשתתפות הלקוח בתוכנית כדי להוות התחייבות של בית העסק לרווחיות ו/או הצלחה עסקית ו/או שיווקית ו/או לתוצאה כלשהי של הלקוח וזאת בין השאר בשל מציאות עסקית וכלכלית שהינה מורכבת ובלתי צפויה. מובהר שבית העסק אינו נותן ללקוח מצג ו/או הבטחה לתוצאות עסקיות כלשהן, ובאישור הלקוח את הוראות הסכם זה הוא מסתלק באופן בלתי חוזר מכל טענה ו/או דרישה מבית העסק בקשר לאלה.
- בית העסק לא יישא בכל נזק ישיר ו/או עקיף ו/או ללקוח ו/או לצד ג' כתוצאה מהשירותים שקיבל הלקוח. אם בכל זאת תטיל ערכאה שיפוטית אחריות כלשהי על בית העסק הרי שמוסכם כי האחריות המרבית לפיצוי ו/או לשיפוי של בית העסק את הלקוח ו/או צד ג' במקרה של הוצאה ו/או נזק ו/או אובדן רווח תהא מוגבלת לתמורה ששולמה על ידי הלקוח לבית העסק בחודש שקדם למועד בו אירע הכשל.
11.1 . יחסי הצדדים. אין בהוראות הסכם זה כדי להגדיר בין הצדדים יחסי עובד מעסיק
ו/או שליחות ו/או סוכנות ו/או נציגות ו/או זכיינות .
11.2. אין בהסכם זה כדי למנוע מנותן השירותים כל תפקיד, משלח יד, עיסוק ו/או
פעילות אחרת ובלבד שאלה לא יעמדו בניגוד עניינים עם עסקי החברה והשירותים
שניתנים לה
- פרסום :
12.1. בית העסק יהיה רשאי לשמור על קשר עם הלקוח ולהעביר לידיו מידע שלהערכת
בית העסק עשוי לעניין את הלקוח ושעשוי להיחשב דבר פרסומת, זאת באמצעות
דוא"ל ו/או מסרון ו/או כל דרך אחרת. הלקוח יהא רשאי להסיר עצמו מרשימת התופצה בכל עת ו/או להורות לבית העסק על הפסקת הפרסום זאת בטלפון, בדוא"ל או באמצעי בו נשלחה הפרסומת - . בירור מחלוקת.
13.1 הצדדים להסכם זה יעשו ניסיון לפתור כל מחלוקת שתתגלע בינם ו/או בינם לבין
בית העסק בהידברות דרכי נועם.
13.2 ככל שניסיונות ההידברות ייכשלו, תימסר סמכות השיפוט הבלעדית לבית המשפט שבמחוז מרכז.כל מחלוקת או סכסוך בין הצדדים, בכל הקשור למו"מ שקדם לכריתתו של הסכם זה, תקפות ההסכם, יישומו, פרשנותו, ביצועו, ביטולו, הפסקתו, אכיפתו או כל עניין הנובע הימנו (להלן: "הסכסוך"), יובא בתוך 30 (שלושים) ימים מהמועד שבו הודיע אחד הצדדים לצד השני על קיומו של סכסוך, להליך גישור לפי הוראות פרק זה, קודם להעברת הסכסוך לבית המשפט.הגישור יתנהל בפני מגשר (עו"ד) מוסכם עם ניסיון בתחום השיווק . לא הסכימו הצדדים על זהות המגשר, יפנו ליו"ר לשכת עורכי הדין בבקשה למנות מגשר בתחום השיווק לבירור המחלוקת.רק לאחר קיום הליך גישור שלא צלח, יהיו הצדדים רשאים לפנות לערכאות למיצוי זכויותיהם על פי כל דין.
- שלמות ההסכם.
14.1 הסכם זה מבטא את ההסכם המלא שבין הצדדים וכל ההסדרים, מצגים, מכתבים
או הבנות שהיו קודם לחתימת הסכם זה, בעל פה או בכתב, ככל שלא קיבלו ביטוי
מפורש בהסכם זה, הינם חסרי תוקף. שום התנהגות על ידי מי מהצדדים לא תחשב
כוויתור על איזו מזכויותיו על פי הסכם זה, ו/או כווית ו ר או הסכמה מצידו לאיזו
הפרה או אי-קיום של תנאי מתנאי ההסכם, או כשינוי, ביטול או תוספת על תנאישהוא אלא אם כן נעשו במפורש ובכתב.
14.2. המחאת זכות. בית העסק רשאי להמחות את זכויותיו ו/או חובותיו בהתאם להסכם זה
לאחר בהתאם לשיקול דעתו הבלעדי. הלקוח אינו רשאי להמחות את זכויותיו לאחר .
14.3 הלקוח לא יהא רשאי לכל זכות קיזוז ו/או עכבון ככל שזו נתונה לו לפי דין.
- משלוח הודעות. כתובות הצדדים לצורך מתן הודעות הן כמפורט בכותרת להסכם זה וכל הודעה תימסר בדואר רשום ותחשב כאילו נמסרה לצד השני בתוך 72 שעות מתאריך אישור בית הדואר על קבלת ההודעה למשלוח.